Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

sushi eller inte sushi

Publicerad 2015-02-26 00:30:48 i ALLMÄNT,

Direkt efter jobbet igår mötte jag upp soppan. 
Vi åt på rosegarden (sumo har "förstört" annan sushi, är enbart sumo som är gott nu haha), gick en runda på stan och avslutade med en lång fika på fenix.
Var inte hemma förän närmare 19. :) men var en bra dag! 
 
Jobb inatt igen, och sen blev det en till runda på stan, ensammen :) 
Ååhh jag har så himla svårt att inte shoppa till barnen! Det är ju verkligen det roligaste som finns. 
Så blev ännu mer grejer till mina små darlings haha. 
 
När jag kom hem åt jag sushi som jag såklart inte kunde låta bli att köpa med mig hem, 
Och sen gick jag en runda till rusta i det fina vädret :) 
Köpte en ny trasmatta till hallen, hittade en JÄTTEFIN vit, den passar bra i min ganska mörka hall, den lyser upp liksom. 
 
Ikväll har jag även städat och möblerat om mitt vardagsrum lite. 
Har tänkt göra det länge men inte fått tummen ur. Men nu så :) 
Men nu sitter jag med ett stort soffbord som jag inte vet vad jag ska göra av haha! 
 
Imorgon ska jag träffa mina två pärlor. Ja och deras mamma såklart haha :)
 
Min snyggLouise och jag i somras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela