Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

min nya kärlek

Publicerad 2015-02-20 01:09:07 i ALLMÄNT,

Igår var jag alltså i Lund och tatuerade mig! 
Längtat som en tooook, o så hände det äntligen :) 
 
Men fy satan i gatan vad ont det gjorde haha. Inte alls som någon av de andra (jo foten såklart, men den tog 30 min, nu satt jag i 4,5 timme) 
 
Men till slut blev den iaf färdig och H.E.R.R.E.J.Ä.V.L.A.R vad snyggt och herregud vad nöjd jag är! Helt crazy verkligen.
Inte min stil egentligen kanske, men den passar ändå så himla bra på mig nu :) 
 
Men jag har haft ont, både igår, inatt och idag, och jag har svårt att sätta mig, resa mig och sitta. 
Ligga är nästan omöjligt för kan ju bara ligga på vänster sida (har tatueringen på utsidan av höger lår) och det blir jobbigt efter ett tag haha. 
Men vill man vara fin får man lidsa pin!! Och det är så värt det :) 
 
 

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-02-20 09:23:55

Snygg tatuering :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela