Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

middag hos pappa

Publicerad 2015-02-22 15:50:13 i ALLMÄNT,

sitter vid datorn hos pappa
lyssnar på musik och har precis läst k-bladet :) 
 
imorgon är det måndag igen. jag tycker dock det är skönt att helgen är över i o med mitt jobbedygn som tog slut idag vid 12. 
ska nog inte göra något speciellt imorgon förutom att jobba på natten. fick en extra natt utöver min tisdag :) 
 
nu ska vi snart äta kyckling med ugnsbakad potatis och kall bea. Mums! 
 
 
gick bak i arkivet och hittade några bilder från när jag pappa och anton var i köpenhamn i somras.
LÄNGTAR EFTER SOMMAREN 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela