Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

En bra helg kan se ut såhär

Publicerad 2015-02-14 19:39:48 i

På väg till Ian på singelfest. Ingen som är i ett partnerskap är bjudna! 😂😉 Haha lite rolig grej bara, men ska bli jätteroligt iaf ☺ 

Imorgon är det dop för en av mina små älsklingar.
På tok för tidigt egentligen efter en partykväll men det kommer gå galant ändå 😊 

Får sova en stund på eftermiddagen innan jag börjar 19 på jobb, blev lite tidigare då det tydligen är kriiiis.
Fick förfrågan och jobba ikväll men jag ville inte. De två lördagarna jag har räcker, jag vill inte ha fler. 

Bowling igår med tjejerna+pojkvänner, det var jättekul!
Jag vann över alla (för vi räknar inte med Johan haha;) så det var ju lite extra roligt 😛 
Sen blev det lite mat och slött häng hos Anna innan sängen kallade och jag åkte hem. 
Bra kväll med mina fina vänner! 

Går tydligen inte att ladda upp bilder på mobilen så får göra det på plattan en annan dag ☺ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela