Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

skrivbok

Publicerad 2014-09-29 22:36:27 i ALLMÄNT,

 
Köpte denna skrivboken för någon vecka sen på TGR i Malmö.
 
Tänkte att jag ska skriva ner allt jag gör. 
Tiden går så himla fort och jag känner inte riktigt att jag hänger med alltid, så jag tänkte att jag helt enkelt ska skriva ner vad jag gör. Och längst ner hur jag mått under dagen typ :) 
Typ hur dags jag går upp, vad jag gör under dagen och vem/vilka jag träffar.
Inte så detaljerat att jag skriver hur dags jag går på toa och när jag rensar kattlådan, men ja haha. 
Jag har ju denna bloggen men den är ju mer allmän, här kan jag inte skriva sånt för det vill ingen läsa ;)
 
Låter kanske lite som en dagbok? :) 
 
Det blir säkert jättebra :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela