Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

över 200

Publicerad 2014-09-30 19:51:22 i ALLMÄNT,

Slapp dag idag. Det behöver jag. 
Denna månaden jar jag jobbat över 200 timmar denna månaden och det tycker jag faktiskt är ganska mkt när man inte är van.
Även om typ 65 av dem är jour så är jag ändå hemifrån o så ju. 
Men nu jobbar jag inte förrän på lördag.
 
Så idag har ringt lite samtal och städat lite och nu har jag precis kommit till Hässleholm.
Imorgon ska jag luncha med Sofie och sen får vi se om jag åker tillbaka till Hlm eller stannar hemma till på torsdag :) 
 
Bjuder på en gammal bild. Bara för att det är en bra kväll :) 
 
Så smal o smärt jag var.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela