Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

ingen!

Publicerad 2014-11-24 18:33:50 i ALLMÄNT,

Ny vecka och ingen är gladare för det än jag, jag lovar. 
 
Förra veckan gjorde jag ingenting annat än o jobba, bokstavligen. 
Jag klev upp (5.30, ASTIDIGT!!!), kom hem, åt mat, låg på soffan ett par timmar med bäbisen (orkade inget annat) innan jag var tvungen att sova igen. 
 
Och grejen är att jag vet att det är mångas vardag, men J A G är inte van vid att ha det så. Jag är inte van vid det och jag vill inte ha det så heller. 
Jag jobbar typ 25-35 timmar i veckan, utspritt på alla veckans sju dagar och jag är jättenöjd med det, jag vill inte ha det annorlunda, så att helt plötsligt jobba över 50 timmar på fem dagar, det blir automatiskt en utmaning och ganska jobbigt. 
(Nu har jag visserligen fått nytt jobb, där det kommer se lite annorlunda ut, men mer om det en annan gång!) 
 
Så när jag kom hem idag så var jag såå glad! :) 
 
Nu har jag precis varit och handlat, jag ska snart ställa mig i köket och göra flygande Jacob, och sen ska jag packa. 
För imorgon åker jag till Borås och stannar till torsdag. 
Ska bli mysigt att komma bort ett par dagar, även om det är jobb som gäller. 
Får bo på hotell och allt, och jag hinner säkert gå en runda på stan också. :) 
 
Och så längtar jag som attans till på fredag för då ska jag få träffa ett nytt litet knyte för första gången!!! 
Skrattade, grät och fyllehickade, allt på samma gång, när jag fick reda på det i lördagsnatt. Älskade! 
 
Pardy hos Eva i lördags, bra kväll med nya och gamla vänner, som slutade på Olles :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela