Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

håller tummarna

Publicerad 2014-01-30 00:13:00 i ALLMÄNT,

Sjukt jävla vär alltså, det är riktigt galet verkligen.
Men vad ska man göra, jag är ingen solgud som kan säga åt snöguden att sluta spotta snö. Tyvärr! ;)
 
Gick upp 'tidigt' (för att vara jag alltså) för att ringa ett samtal, och sen spenderade jag dagen i sängen med tidningar och plattan innan jag gick upp för att bege mig ut i ovädret och äta med sägi.
Och jag kom både till och från stan utan problem, sån tur! ;)
 
Fick ett samtal också i eftermiddags så just nu är det en glad tjaj som sitter här!
Vet inte än hur framtiden ser ut men det är iaf jobb på lördag och det ser jag fram emot! :D
 
Imorgon ska jag se till att komma iväg och träna, och så ska jag försöka få lite ordning i mina hyllor o skåp här hemma.
Måste passa på när jag är på humör haha ;) 
 
En sån söt bok. Funderar på att kanske ha den som dagbok. 
Skriver visserligen inte dagbok, men kan ju alltid börja.. 
 
Köpte en sån jääävla fin hylla idag på dimoda, 70% så det blev billigt :) 
Coca-cola flaskorna har jag köpt på Erikshjälpen för 5 kr stycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela