Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

its on!

Publicerad 2014-02-28 00:40:46 i ALLMÄNT,

Sov på tok för länge, 
Men väl uppe så hade jag tvätt-tid. 
Stressa och iväg o provsmakade ölkorv. Istället för att gå direkt hem efter, gick jag halva linnerundan och sen hem. Blev totalt en runda på 6 km. 
Hämtade träningsskorna och sprang över vägen till gymmet, körde lite styrka :)
 
Imorgon ska jag gå hela linnerundan tänkte jag. 
Haha jag är verkligen på G. Härligt!! 
 
Och på eftermiddagen ska jag ju till Malmö :) 
Kommer bli så himla underbart! Vill på ett sätt inte att det ska bli fredag alls för det är så himla snabbt över. Har ju längtat efter detta så otroligt länge. 
 
 
Lite blandade bilder :) 
I lördags! 
Pizzzzzaaa
 
Fina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela