Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

nyår och juldagen

Publicerad 2014-12-10 00:55:00 i ALLMÄNT,

Sitter i sängen och ska snart sova. 
 
Jobb 8-12 imorgon igen på skolan och sen ska jag åka till Kävlinge.
ÄNTLIGEN! Ska bli så roligt att träffa min lilla loppa, hon börjar ju bli så himla stor! Fyller ett år om exakt en månad. Sjukt. 
 
Ikväll har jag kollat lite nyårsklänningar. 
Har hittat ett par alternativ nu tror jag. Beställer nog flera och skickar tillbaka de jag inte gillar. 
 
Har ju äntligen bestämt vad jag ska göra på nyår. 
Hade några alternativ, men nu har jag och Eva bestämt oss för gediget hos Ian. Jag tror det kommer bli riktigt jävla skitkul! 
Juldagen är också bestämd, det blir hos Linda med ungefär samma människor + - och så grand på det!
Dyra jävla förköpet haha, så jag hoppas verkligen på världens roligaste kväll!! :P 
 
 
Är riktigt sugen på sammetsklänningen, men den är lite annorlunda i ryggen o så, så jag är inte säker på att modellen passar mig. 
Vi får se helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela