Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

min julvecka

Publicerad 2014-12-29 02:07:41 i ALLMÄNT,

Ligger i sängen. Sent som vanligt. 
Men, jag har ju faktiskt jullov! Typ iaf haha. 
 
Min julvecka har varit fin och bra. 
Massor av julmat, mys med två stora mysiga katter, julklappar, pardy med extremt fina vänner, jobb, massa umgänge med min bästa antonfjant, bio, sushi med Eva, plus lite till. 
 
Idag slutade jag jobba 12, åkte ut till Vä, fick mysa lite med mina favoritflickor innan Sofie o Johan körde mig hem och de samtidigt hämtade de stora mys-kisarna.
Så nu är det så tomt, så tomt i huset. Eller ja, bäbisen är ju där såklart. O hon är nog glad för att ha fått sitt hus tillbaka ;) 
Ännu mer julmat innan jag åkte hem igen. FYYY vad jag älskar julmat! :D 
Ikväll har jag tvättat håret, betalat räkningar och tittat på den store gatsby. :) 
 
Imorgon blir det mys på stan.
Hoppas dock inte jag hittar något haha, har redan shoppat lite koftor, nya vantar och en halsduk. 
 
 
Men nu är det slut på alla kattbilder iaf! 
Bäbisen är inte alls lika rolig att ta bild på för hon är inte så mysig som dessa är

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela