Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

Min Englaprinsessa

Publicerad 2014-12-29 21:23:31 i

Min lediga kväll då jag skulle storstäda slutade med jobb. 
Jaaaaja! Roligare o tjäna pengar än o städa 😉 Kan städa imorgon 😛

Idag blev det en heldag på stan.
Familjen Svärd hämtade upp mig, vi åt lunch på nostalgia och gick en runda på stan. 
Jag fick ett presentkort för att jag (okej, VI, men pappa ska få något annat 😛) passat katterna medans de var iväg. Den familjen är något av det bästa jag vet, allihopa! 😙💙
Åkte rulltrappan med Engla i gallerian. Upp o ner, upp o ner. "Igen! IGEN!" 😂 Min lilla sötnos. 

När de åkt hem mötte jag upp Linda, vi gick också en runda, och tog en kaffe på fenix. 
Hon är en ny bekantskap som jag uppskattar extremt mkt. 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela