Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

lite extrajobb

Publicerad 2014-12-18 21:27:02 i

Sitter på bussen på väg till jobbet. 
Skulle varit ledig men de ringde i förmiddags o frågade om jag kunde, och jag har så svårt att säga nej till mitt ordinarie jobb.
Jag trivs ju så bra så det blir liksom ingen börda att jobba extra då, även om det är riktigt tråkigt att jag inte kan gå på skolavslutningen imorgon..
Men det är så det är ibland ☺ 

Idag sov jag aaaalldeles för länge (igen) innan jag åkte iväg o jobbade ett par timmar på skolan. 
Älskade bästa fina ungar, vad jag kommer sakna dem under jullovet. 😘 

Mötte upp Anton på bussen så åkte vi hem till pappa o åt middag o tog det lugnt.
Så tog bussen därifrån nu. 

Imorgon slutar jag 10 och sen ska jag mysa med större delen av familjen Svärd. 
Känns som evigheter sen jag träffade Stelladockan även om det bara är lite mer än en vecka. Men kan får ju inte nog av det lilla livet💙 ja och inte av Engla heller för den delen😍 

Imorgonkväll är det dags för glöggkväll hos Christine, det ser jag verkligen fram emot för jag kommer tillbringa min kväll med fina människor som jag tycker om. Och vem gillar inte det? 😊🙌


Mitt hjärta smälter till en liten blöt fläck!!!😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela