Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

hobbit nummero 3

Publicerad 2014-12-16 00:24:00 i ALLMÄNT,

Lagom dag!! 
 
Ikväll har jag varit på bio, såg sista hobbit. 
Mmmmm love it, den har jag längtat efter ska ni tro! 
 
Imorgon ska jag jobba på eftermiddagen på skolan. 
Blir bara ett par timmar, men jag har inget annat för mig, och jag är ju en 'ängel utan vingar' (som B-L i receptionen alltid säger när hon ringer) så då kan jag ju lika gärna ställa upp :) 
 
Idag fick jag julkort av några av mina älsklingar.
Hur glad blir man inte då?? <3 
Det är enda anledningen till att jag själv skickar julkort, jag älskar känslan av att få, och jag vill att andra ska känna samma. :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2014-12-17 20:47:19

Den vill jag se :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela