Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

det är solen som gör det

Publicerad 2014-04-27 14:29:46 i ALLMÄNT,

Bra helg detta också måste jag ju säga :)
 
Är inne i en bra period där jag verkligen trivs med livet. Så skönt! Och jag vet att det till största delen är solens förtjänst. Den får mig att må bra!! 
Konstigt att sätta hela ens mående på solen kanske vissa kan tycka, men jag kan faktiskt inte hjälpa det, det bara ÄR så. Min kropp o själ behöver helt enkelt sol :) 
 
I fredags solade jag på dagen, och vid 15.30 hämtade Sofie mig o så körde vi hem till dem i vä. 
Lekte ute med Engla och såpbubblor, sen åt vi tacos o mös till Titanic och grease innan vi gick o la oss. 
 
Pappa hämtade mig där vid 9 på lördagsmorgonen, gick linnerundan i solen, och sen gjorde vi en massa ärenden, var inte hemma förrän lite i 15.
Då hade vi bl.a ÄNTLIGEN fått tag på mitt tacofat som jag väntat på i nästan en vecka, och köpt blomjord på växthuset :) 
 
Resten av dagen blev det sol, smörgåstårta, lite TV o sånt innan jag åkte hem vid 21.30 och tittade på the notebook :) 
 
Idag har har jag satt mina plantor på balkongen, och nu solar jag såklart! 
Suttit ute sen 10.30, skönt med lite färg på den vita kroppen! Har redan fått en del färg, framförallt i ansiktet. Är så glad att jag är en av de lyckligt lottade som blir brun snabbt! :) 
 
Om ca 30 min ska jag stänga fönstret o gå in i förbereda mig för att cykla till gymmet, det börjar 16.30, o jag har ett ärende till pappa i stan innan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela