Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

box!

Publicerad 2014-04-28 01:29:50 i ALLMÄNT,

Har bråkat med mina räkningar ikväll så blev ganska sent. 
Och jag hatar min bostadsrättsförening som ska envisas med att skicka tre hyror på samma blad, jag glömmer alltid bort det och slänger räkningarna! 
Typ fjärde månaden i rad jag måste ringa o be dem skicka en ny. Får nog fråga om de har autogiro.. 
 
Jaja hur som- träningen idag, fyyyyyi vad jobbigt! 
Box var det ju, och ja, det gör så ont i mina armar nu, det är inte utan lite ansträngning som jag skriver detta. Och det gör ont i benen också, när man ska sätta sig ner går det liksom inte hela vägen utan man får helt enkelt 'släppa kroppen' på halva vägen haha ;) 
 
Javisst, jag har tränat förut, men det var länge sen jag gjorde det såhär hårt. 
Men jag känner mig väldigt duktig som gjorde det :) 
 
Får se hur jag mår i kroppen imorgon, men min tanke är att jag ska gå på bodypump :) 
Kul att prova nya saker! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela