Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

börjar jobba

Publicerad 2014-04-29 22:55:00 i ALLMÄNT,

Soliga dagar, love it!! (såklart) 
 
Igår solade jag och på eftermiddagen åkte jag till stan. 
Letade efter lite nya sommartoppar, både till vardags och lite till pardy. Men har svårt att hitta fina som sitter bra.. 
På kvällen skulle jag tränat men se det gick absolut inte. Jag hade sån SJUK träningsvärk så jag knappt kunde röra mig. (Och har lika mkt idag, ajajjjj) 
Jag satt i soffan och rörde mig så lite som möjligt, för det var omständligt haha. 
 
Min dag idag har sett ut ungefär likadan som igår faktiskt
Mötte mamma i eftermiddags och valde min födelsedagspresent. Ska försöka glömma den lite haha för får ju inte den förrän på torsdag ;) 
 
Imorgon börjar jag jobba!! Hihi pirrigt. 
Har ju varit där förut haha så borde inte vara nervös men lite är jag faktiskt. 
Men kommer ju gå bra, det vet jag nu redan :)) 
 
Slutar 17, o då hämtar pappa mig så ska vi till bockeboda och grilla & kolla eld :) 
 
 
Har ju inte KRITvita ben trots att jag inte solat dem. Tur! :) 
 
Haha perfekt vattenflaska att ha i väskan :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela