Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

min älskade vän

Publicerad 2013-11-23 00:16:50 i ALLMÄNT,

bra vecka!

jobb, lunch och mys med några fina i onsdags,
och ikväll har jag varit hos desiree i hennes nya lägenhet i tollarp.

det är i dessa stunderna (oftast efter jag umgåtts med desiree faktiskt, av någon anledning) som jag inser hur fina och underbara vänner jag faktiskt har
de dåliga har jag rensat bort, även om det tog ett tag att inse att de var just dåliga, men nu känns det som att det är ganska bra och lagom.
sen kan man såklart inte veta med 100%, men just nu känns det bra i hjärtat. :)

imorgon ska jag se musikalen annie med mamma, och sen på kvällen ska jag jobba några timmar.
på söndag ska jag åka hem till mamma&pappa och snylta lite mat, sådär som jag brukar göra typ varje helg ;))) love it såklart!


typ 2005

2007

en av mina äldsta & käraste vänner är hon.

Kommentarer

Postat av: Desiree

Publicerad 2013-11-26 00:58:04

Fina Johanna! Tårarna rinner ju! Gud vad jag tycker om dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela