Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

två månader kvar!

Publicerad 2013-05-29 22:34:28 i ALLMÄNT,

jobb hela dagen igår, och sen stressade jag nästan sönder mig,
så det var välbehvligt när jag väl fick sätta mig ner i soffan vid 22

imorse var jag hos tandläkaren och sen tog jag en shoppingtur på maxi, haha! det blev dyrt ;)
i eftermiddag har jag suttit med inbjudningarna i flera timmar.
men nu är de ääääntligen klara och ivägskicade!
nu väntar jag bara på lite fina skattepengar så jag kan börja handla dekoarationer osv!! :D

skulle dragit till gymmet idag med, men har en sån jäkla skoskav precis vid fotsulan, så kunde inte springa.
så fick bli en lagom långsam promenad så jag iaf fick mina steg för dagen
men imorgon ska jag tamigfan, trots skoskav!! har inte tid med skoskav när jag ska vinna vår stegtävling! ;)

imorgon ska jag gå på bio som sagt, och jag får sällskap av jennie :)
det ska bli jättetrevligt!


fick en kommentar igår, för det är tydligen "imponerande att jag orkar springa en timme när jag inte ens orkar 6 min spinning, för spinning är häften så jobbigt".
1. JAG tycker spinning är skitjobbigt.
2. du vet inte hur intensivt jag springer på löpbandet.
så puss och tack för mig :))



(haha japp, glömde L i kävlinge, men hann rätta till det innan jag skickade dem :P)

Kommentarer

Postat av: Lisette

Publicerad 2013-05-30 10:34:40

Jag hatar också spinnig. Totalt onödigt enligt mig.

Svar: jag KANSKE provar det igen sen när jag fått upp konditionen lite, men detta passet var ju det första jag gjorde efter jag köpt kortet. inte konstigt man inte pallar..
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela