Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

kokosolja

Publicerad 2013-05-30 21:52:00 i ALLMÄNT,

BRA DAG!

skullat träna i morse, men åkte till stan o träffade liese och lovis istället :)
ska träna imorgon! ;)

när jag kom hem slängde jag på kokosolja på benen och gick ut med solstolen
hann sitta ute 2 timmar, alldeles lagom sådär på eftermiddagen :D
gick in o gjorde vid mig och gick till stan o mötte jennie.
vi såg då the great gatsby och den var mäktig! älskade alla färgerna, men den var lite svår att sätta fingret på faktiskt, gatsby var lite konstig.. men den var ändå bra och häftig att se!! :)
tog sen en promenad hem, såååå jäkla skönt!

imorgon ska jag som sagt träna på morgonen, MÅÅÅÅSTEEEE!
sen ska jag göra matlådor. ska även tvätta på eftermiddagen och det ska jag varva med kokosoljan & solstolen! jag önskar mig nämligen sol sådär på fredagen. ;)

sen är det min jobbehelg..

nu ska jag börja packa alla kläderna jag fick sålt på tradera i veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela