Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

finaste jag vet

Publicerad 2013-03-31 22:37:01 i ALLMÄNT,

söndag och påsken är snart redan över.
är det vår snart?

i fredags kväll var jag hos liese och bam o kollade skräckfilm.
och det var nog en skräckfilm må jag säga, fy fan vad läskig den var!
bam o lisa hade redan sett den o visste exakt vad som skulle hända, men blev minst lika rädda som jag! ;) mot slutet gick lisa och gjorde annat (eller satt med ryggen mot tvn!) för att hon inte ville se haha
men vi gillar ju skräck så det är ju så vi vill ha det! ;)

i lördags var det kalas för älskade alven som fyllde 2 och för becke som blir 4 nästa vecka/påskfirande med lisas familj, precis lika roligt som vanligt! jag älskar ju att umgås med dem :)

igårkväll bidde det pardy hos mimmie och det var fint!
trubadur och de byxlösas kväll, jadå! :)
banken där jag yrade rundor som vanligt, och träffade kusin :)

idag har vi varit på påskfirande hos morfar, och dit kom även min fina älskade lillebror! :) ♥
så imorgon ska jag ut till vä och umgås och äta middag. bästa i hela världen.

nu ska jag kolla criminal minds innan jag ska sova, en timmes mindre sömn inatt ju+att jag vaknade flera ggr i morse och hade svårt att somna om trots att jag bara sovit 4 timmar. stört.



det lilla hjärtat. ♥
becke blev sjuk under firande så hon sov när vi åt tårta. lilla vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela