Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

sista semesterveckan

Publicerad 2013-07-31 23:23:44 i ALLMÄNT,

i måndags sov och vilade jag en stor del av dagen då vi var hemma vid 04.30 på måndags-morgonen.
på kvällen blev det faktiskt jobb, trots semestern. min käre vän och vikarie på jobbet behövde desperat vara ledig så jag ställde såklart upp :) har ju ändå en vecka kvar så det var OK :)
hämtade även nyckeln till lokalen innan jobbet, pappa och anton var också med.
bra lokal, verkligen, det kommer bli kanon det här!! :D

igår lunchade jag med sägi och gick en runda på stan innan jag åkte ut till pappa och anton
vi planerade lite och kollade ice age 2 innan jag åkte hem

idag har jag lekt med liese och barnen. mina älskade ♥

imorgon ska jag försöka tvätta på morgonen kl 06 (försökte idag men gick inge vidare..)
och sen ska jag åka till lund & träffa min fina josefin. var ett tag sen så ska bli mysigt såklart :)


min telefon började hänga sig i måndags när jag kommit hem, så jag lämnade in den idag..
fick en lånetelefon. med knappar. låt dessa tre veckorna gå snabbt.. har jag tur tar det bara någon vecka eller två. HOPPAS PÅ DET.

älskar min #pug
är nu officiellt inbjuden till min bästa väns bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela