Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

två dagar till nyår!

Publicerad 2013-12-29 14:54:54 i ALLMÄNT,

Dagarna bara springer iväg och snart är det nyårsafton. 
Som jag har längtat, det betyder att vi är på rätt sida året igen, och det snart är sommar! :))))
 
I lördags (för en vecka sen) var det förfesthos Erica och Rikard, vilket var sjukt, jag skrattade tills jag kiknade och höll på att trilla av stolen. 
Utgång på olearys vilket också var sjukt på sitt sätt. Kommer nog få höra det en del i fortsättningen haha. 
 
Sen vart det julafton, och den flöt på som den brukar. Förutom att vi missade Kalle :( 
Fick fina julklappar o sånt :) 
Och sen jobbade jag på natten. Lagom :) 
 
Juldagen, för fest hos sägi och sen olearys. Gick hem ganska tidigt och slapp bakfyllan :) 
 
Igår var Anton här, åt sunkmat och kollade hobbit :) skrattade ihjäl oss som vanligt. 
Ödesmark of the Smaug, säg det på skånska. Ofantligt roligt! 
 
Idag har jag legat på soffan hela dagen och kollat gossip girl, tänkte äntligen bli klar med den där serien. Har nästan hela femte och sjätte säsongen kvar, går ganska snabbt att se det nu under jullovet :)
 
Om ett par timmar åker jag till Erica och äter mat och kollar Harry p, YEY :D 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-01-09 13:15:11

Haha jag säger som du om "Desolation of Smaug", det tog lång tid innan jag kom ihåg namnet, mindes bara hur det lät så jag sa sa att jag skulle se "Hobbit och Smögen"-filmen 😜 Jävra namn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela