Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

mimmie kööör

Publicerad 2013-04-26 22:43:07 i ALLMÄNT,

har verkligen haft fullt upp det senaste ett och ett halvt dygnet.

frukost på fantasi igår
och sen satt vi i tatueringsstudion typ tre och en halv timme.
mimmie våndades för att hon hade nålen på ryggen och jag våndades för att det var hon som hade nålen på ryggen (tyckte det kunde varit jag såklart..)

'sen körde jag jobb i ett dygn
var inte riktigt meningen men en kollega bidde sjuk så jag jobbade över efter natten :)

gjorde lite ärenden i stan, och solade. behöver lite färg på min bleka kropp!
och ikväll storhandlade jag på willys med min kärringavagn :)
och efter det har jag kollat harry p. LOVLEY.

imorgon ska jag hem till mamma&pappa
och sen på kvällen kör vi pardy. jag är taggad till tusen!! :)


mimmie kör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela