Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

strumpor. igen!

Publicerad 2012-09-25 23:06:10 i ALLMÄNT,

FIN DAG!
skullat ju bara göra lite ärenden i stan och sen handla på willys,
men min bästa josefin skrev och frågade om jag var ledig idag så vi möttes upp för en väldigt sen lunch och så gick vi en stund på stan.
köpte ett par helt underbara vit/svarta tjocka leggings på HM.
köpte även strumpor.... SÅKLART!! jag ska nog uppsöka läkare inom det närmast så de få undersöka vad det är för fel på mig.. johanna ♥ strumpor = sant

nu blir det ett par tuffa jobbedagar.
imorgon 9-17, och på natten 22-07. och sen på torsdag 17.15-17.15, dvs dygn
kommer nog kännas skönt på fredagkväll när jag slutar och är ledig hela helgen :)

nu ska jag snart gå o lägga mig o läsa min bok innan jag ska sova. har snart läst ut den! ;)

är lite kär i mina leggings. fy fan vad snygga de är.
ska sy ihop mina andra svarta tjocka leggings någon dag, för det är skönt med tjocka när det är lite kallare :))
och snyggt är det också såklart!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela