Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

inte eftermiddagen

Publicerad 2012-09-26 21:00:00 i ALLMÄNT,

lång daaaag
jobb hela dagen, träning och väl hemma så lagade jag mat och nu har jag precis betalat räkningarna
och nu ska jag iväg om 10 min igen.

det är kanske så dagarna ser ut för de flesta andra människor (förutom att dra iväg på jobb nu då)
men jag jobbar bara nätter och är inte van vid de rutinerna.

men idag upptäckte jag iaf varför det är bäst att träna på morgonen, för fy fan vad mkt folk det var på gymmet idag vid 17.. (såklart)
knappt så man fick plats och man fick vänta hela tiden på maskinerna man ville använda när man skulle träna styrka
jag hade en jäkla tur som fick ett ledigt löpband direkt, bägge gångerna jag skulle använda det
tur det inte händer för ofta att man tränar sent! ;)

imorgon skullat jag luncha med josefine men jag har faktiskt inte tid
jag ska både träna, tvätta, städa, laga soppa. och sen ska jag jobba på kvällen/natten ju (och på fredag-dag)
så det får bli nästa vecka istället :)


nej nu ska jag springa iväg minsann.
kommer nog somna tidigt ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela