Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

flugkadaver..

Publicerad 2012-09-28 23:45:00 i ALLMÄNT,

helg igen.

skullat jobba dygn från igår till idag men tro attans att jag blev sjuk igår. feber o sånt mög.
så jag fick så snällt sjukanmäla mig, trots att det tog emot som fan.
så låg i sängen hela dagen och kollade på band of brothers.

idag hade jag lite feber men jag proppade i mig värktabletter o åkte till stan i eftermiddags för jag var tvungen att göra ett ärende.
ikväll har jag tvättat alla mina fönster (hade en massa flugkadaver på dem efter ett par incidenter idag................) och så har jag kokat min goda soppa.

imorgon ska vi åka till kivik o äta på pizza-restaurang, för morfar fyller 75 idag. det ska bli jättemysigt :)
och fjanton är hemma också över helgen så det är fint! :) ♥

nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok en liten stund innan jag ska sova
ska upp i tid så jag hinner duscha osv innan jag ska ta bussen ut till mamma&pappa vid 13,30.



saknar min fina tis ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela