Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

finns så mkt jag skulle vilja säga

Publicerad 2012-01-30 13:36:24 i ALLMÄNT,

mmmmmmmmmmm.
igår gjordes det inte speciellt mkt.
låg i soffan heeeela dagen. när det väl vankades mat var jag inte alls på humör längre. ja, man kan ju undra varför. GAHHHHHHHHHHHHH!
men på kvällen vankades ju bästa bästa wallander så det tittade vi ju på såklart. :)

idag vaknade jag alldeles för sent (IGEN) måste verkligen bli bättre på det där nu när det vankas schema.
ja, har jag sagt det? JAG HAR FÅTT JOBB. alltså, for real. inte vikarie längre, utan en riktig tjänst.
jag är sååååååååååååå glad, och det bästa är att jag är SÅ nöjd med mitt schema. mina nätter är KÄRLEK. :)
så på måndag (om en vecka) börjar det, det ska bli så himla härligt att veta att man har sina fasta tider och sen kan det bli lite inhopp o sådär med såklart. YEYYYY! :D

denna veckan har jag inte så mkt jobb planerat (än, men man vet ju inte vad som händer) så jag har lite andra planer.
om ett par timmar ska jag åka till stan o köpa hårfärg o sen ska jag åka ut till bästa finaste underbaraste hannah&tilde. :)
imorgon blir det ett besök på föreningen furuboda och på onsdag ska jag mysa med lisa! har inte träffat hennes lilla kise än så det ska bli mysigt :)
och sen är det jobb heeela helgen, ett par timmar fredagkväll, o sen natt både lördag och söndag :)

nu ska jag klä på mig ett par varma strumpor och sen göra smörgåstårta! :)


fick två paket idag! det är alltid kul!
mitt skal till mobilen och mina två klänningar från nelly. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela