Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

i gräset utanför billen

Publicerad 2012-08-31 15:36:00 i ALLMÄNT,

heeeeeelg och det har jag längtat efter!

igår var jag ute på högskolan och provsmakade riven ost
ska dit igen både på måndag & tisdag och prova gravad och rökt lax.
vet nog inget bättre 'extraknäck' om jag ska vara ärlig ;) med tanke på att man är där högst en halvtimme. bättre timpeng kan man inte få!
och sen på natten jobbade jag ju.

idag har jag trääänat. tredje och sista gången för denna veckan! träna mer än tre ggr i veckan pallar jag banne mig inte. det får räcka :))
nu håller jag på o tvätta o städa lite här himma
och ikväll ska jag iväg på nya äventyr! det ska bli intressant :)

imorgon ska jag o lisa festa! det ska bli jätteroligt! (och nu tillkom penny också. ännu roligare, har inte träffat hjärtegrynet sen i maj!)
förrförra helgen blev ju det största fiaskot jag någonsin varit med om (till o med gången när jag o sopp trillade utanför billen och jag slog upp halva ansiktet var ett mindre fiasko, för vi hade iaf roligt!!), så denna gången kör vi har jag bestämt :))


förresten så fick jag veta igår hur mkt jag får i löneförhöjning detta året
jag får 11,50/tim!!!!!! jag är jättejättejättenöjd!
jag tyckte jag hade relativt bra innan också (med tanke på att jag faktiskt inte ens gått ut gymnasiet) men nu blir den ju ännu bättre (uppenbarligen haha) nej så jag är jättenöjd. verkligen :D
märker också hur stor skillnaden är mellan privat och kommunen.
nu i o med min lönehöjning inom mejdej så kommer det skilja 18,50/tim. det är jäkligt mkt faktiskt! och då fick jag ändå 6 kr/tim i höjning inom kommunen så sent som i våras. GALET.
men men. jag är nöjd och glad ändååå :D




såhär såg det ut efter att jag o sopp trillade. samma kväll med bara 'brännmärken' och sen dagarna efteråt.
DET VAR GALET, RIKTIGT JÄVLA GALET!!! ;) haha men det ska märkas att man lever ;)

Kommentarer

Postat av: Sopp

Publicerad 2012-08-31 22:22:50

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH det var så kul!!!

Svar: hahahahaha ja. dagarna efter var jag väll inte så jäkla nöjd, men fan vad jag skrattar åt det nu!! crazyyyyy
johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela