Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

klapparna

Publicerad 2011-11-30 23:04:32 i ALLMÄNT,

onsdag

jobb inatt. sov hela natten :)
sover dock oroligt där så jag sov i förmiddags här hemma också
o i eftermiddags har jag jobbat lite till på mitt tredje ställe. :)

o jag är snart klar med mina julklappar. gött! det gick snabbt detta året tycker jag :)
nu har jag bara mamma, pappa och två vänner kvar. ja o en liten liten detalj till anton
(får ge mig ut i förrådet sen o se hur mkt coolt presentpapper jag har kvar, tror tyvärr det är typ slut =/)

imorgon har jag möte i stan på föreningen furuboda, och så ska jag bort o lämna mina timlistor
gud vad svårt det är att skriva de där listorna. får ringa på där uppe o höra om nån kan hjälpa mig med ett par detaljer.



jag kan ju faktiskt inte hjälpa att jag är så cool :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela