Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

sweet & sour

Publicerad 2011-03-31 23:04:28 i ALLMÄNT,

sitter man här igen, aaaall alone
men imorgon kommer min prins hem igen tror (HOPPAS) jag
usch vad jag saknar honom nu.

agge mådde inte bra imorse så hon och vilda kommer imorgon istället :)
så jag gick o la mig igen o sov alldeles för länge innan jag åkte ut till mamma o hälsade på
det var najs! trevligt med lite annat sällskap än enbart tisen

imorgon kommer agge&vilda som sagt och vid ett har jag en liten tvätt-tid
på kvällen kommer fredrik nog hem och sen på natten sover vi antagligen hos fredriks mamma
jag ska jobba halv sju på lördag nämligen. sex timmar, blir en lång förmiddag
MEN en fågel viskade i mitt öra att det ska bli 15 grader varmt! det ser jag fram emot :D då kanske vi kan vara ute en stund

nu ska jag kolla lite CSI, spela lite poker och sen hoppa i säng



min middag idag
får säga att det var väldigt gott för att vara förpackningsmat ändån! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela