Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

pardylördag

Publicerad 2011-01-30 20:51:33 i ALLMÄNT,

kvällen igår var verkligen TOPPEN!!

agge var först in följt av elin & cicci och sen bara flöt det på tills vi var 12 pers här :D
och det var så roligt, så roligt! jag tror inte jag gjorde så mkt annat än skrattade hela kvällen faktiskt
banken sen och F tryckte in oss mitt i kön, och jag hade ångest som fan
hur mkt stör man inte ihjäl sig på folk som tränger sig och så gjorde jag det! nej jag tyckte det var riktigt jobbigt faktiskt. men vi kom in snabbt!
väl inne blev det en lite yrande o sådär som vanligt och en hel del dans också såklart
träffade en hel bunt med bra människor och jag trivdes! :)
efter den vanliga kebaben så tog vi bussen hem. LAGOM KVÄLL!

idag har vi bara slappat hela dagen, sjukt skönt :)
inte direkt bakfull, men det är härligt med den där slappesöndagen iaf såklart.

imorgon börjar jag skolan
eller ja, en kurs. jag ska läsa mediekunskap på distans nu i fem veckor.
är inte riktigt pepp för det men F ska hjälpa mig peppa. han är allt bra fin han. ♥

och på onsdag åker vi till stockholm faktiskt
F ska hjälpa en kompis+flickvän att flytta därifrån ner hit, och så frågade dom om jag vill följa med, och det vill jag såklart!
blir övernattning och lite sånt trevligt. och jag som inte varit i stockholm på flera år tycker ju det ska bli roligt såklart :)

nu ska vi snart kolla wallander. ÄLSKA!


två äckligt snygga vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela