Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

bjärlöv

Publicerad 2011-08-30 22:04:39 i ALLMÄNT,

jobb 10-16.30, alldeles lagom enligt mig! :D
här hemma har jag inte gjort många skvätt inte, fredrik körde till stockholmo för ett par timmar sen, så jag är alone till imorgon.
fast jag har fullt upp iaf!!
tvätt imorgon 06.00, roligare kan man ha va!
mennnnn ska man se det positivt så kan vi ju ta anledningen till att vi inte kan tvätta på vår vanliga tid, dvs torsdag eftermiddag.
JO, för både jag och fredrik jobbar!!! GOTTTTTTTTTT tycker ju jag!
och sen vid elvatiden typ så kommer hannah&tilde o hämtar mig! jag ska spendera min eftermiddag hos dem ute i bjärlöv. tjejmyyys, härligt :)



jag&tilde för ett par månader sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela