Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

dagen innan dagen D

Publicerad 2011-04-29 23:11:05 i ALLMÄNT,

fredaggggggg
låg ett par timmar i parken vid middagstid
dock så var det ingen som pallade komma ner och joina mig haha så jag låg o kollade på bröllopet i mobilen innan jag pallrade mig in till stan och uträtte lite ärenden innan jag åkte hem
ikväll har vi städat hela lägenheten så den är fin och ren till imorgon

mmmmmmmm för imorgon är det lördag och tro fan att vi kör PARDY här då!!! 
min födelsedag på söndag ju så vi kör både kalas hemma hos mamma&pappa och pardy med mina fina bästa vänner här imorgon
väldigt fullspäckad dag om man säger så, men vi kör på
vi orkar inte ha kalaset på söndag när vi är bakis o sega, plus att jag ska jobba på kvällen, 17.30-22.15
men det kommer bli asbra- SÅKLART!!


nu ska vi väll hoppa i säng, den långa&braiga dagen börjar klockan nio imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela