Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

en helg bara sådär

Publicerad 2010-09-30 23:04:40 i ALLMÄNT,

idag känns livet liite mer meningsfullt
två lektioner idag, bra och lagom lektioner med. lunch med bästa malin därimellan! :) inte setts på hela veckan. känns konstigt när man inte ses typ varje dag mellan lektionerna
här hemma igen har jag pluggat och kollat igenom blocket. FY I HELVETE VAD JAG VILL!!! jag får sinne snart.

i helgen blir det orientering för hela slanten! :)
härlöv ordnar tävlingarna i helgen så jag&pappa såklart ska vara med och hjälpa till, precis som alla andra härlövare :D inte anton dock, han är såklart på läger någonstans i sverige. sthlm kanske? tror det
i vilket fall så är det det som händer och sker för min del, förutom lite plugg också
imorgonkväll blir det plugg och film, och sen på lördagkväll sover jag nog hos mamma&pappa tror jag
det blir säkert jättebraaaa :)

just nu pluggar jag på mitt religiionsarbete, jag skriver om Ganges.



för exakt två år sen var det fest i oslo med bl.a. dessa två söta töffarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela