Man får inte leva om sitt liv. Det är det som är själva grejen

ludde och svante

Publicerad 2010-11-27 01:37:49 i ALLMÄNT,

JAG ÄLSKAR HARRY POTTER!
förstår ni det?
jag. älskar. Harry. P.
så är det bara. punkt.
tror inte ens jag kan förklara varför haha

idag har jag fått ett nytt barnvaktsjobb.
natt, varannan lördag. det blir säkert bra :)

såg förresten att linnea åkte ur idol idag
JA, mig gör det ju inget, hon skulle åkt i första programmet!!! ;D

idag hade jag en lektion och sen var jag på stan med liese, bam och vibban
hade en vändom uppåt hanna med och åt mat. mums

och ikväll har ju då jag o bästa anton kollat harry p!
bäääääääääääst som sagt.
gick hem sen, det var väldigt skönt får jag ju säga

och anton tycker jag är värsta pratkvarnen.
dock är det ju ingen nyhet alls men han skulle kunna döda mig ibland haha



har ni förresten sett mina nya svarta djur?
jag kallar dom ludde och svante.
vet dock inte riktigt var dom är för djur. bävrar kanske? förlåt billy!

haha. fan vad roligt jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida-Johanna

STAY GOLD

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela